Notícia
No s'ha proporcionat cap mascareta transparent als serveis municipals que atenen la ciutadania
El Consell Sectorial de Persones amb Discapacitat va demanar el 23 de juliol passat mesures per que les persones sordes puguin realitzar gestions i tràmits a la Seu del Districte davant l'impossibilitat de poder trucar per telèfon, i de comunicar-se amb els funcionaris de manera presencial, bé per que aquests no entenen el llenguatge dels signes, bé per la dificultat de poder llegir els llavis amb les mascaretes.
La consellera responsable d’aquest àmbit va reconeixer al Ple de Districte, i a preguntes de la Montserrat Cuspinera per Esquerra, que encara que s'havien adquirit 500 mascaretes transparents no s'havia proporcionat encara cap als serveis municipals que atenen a la ciutadania. L'Ajuntament preveu fer-ho amb una segona partida que tenen previst adquirir.
En gairabé 3 mesos l'Ajuntament no ha esat capaç de donar resposta a la demanda. A Nou Barris no podem deixar ningú enrera. Tothom te dret a poder comunicar-se i fer gestions amb l'administració sense que la crisi sanitaria comporti la pèrdua de drets.
La consellera responsable d’aquest àmbit va reconeixer al Ple de Districte, i a preguntes de la Montserrat Cuspinera per Esquerra, que encara que s'havien adquirit 500 mascaretes transparents no s'havia proporcionat encara cap als serveis municipals que atenen a la ciutadania. L'Ajuntament preveu fer-ho amb una segona partida que tenen previst adquirir.
En gairabé 3 mesos l'Ajuntament no ha esat capaç de donar resposta a la demanda. A Nou Barris no podem deixar ningú enrera. Tothom te dret a poder comunicar-se i fer gestions amb l'administració sense que la crisi sanitaria comporti la pèrdua de drets.