Notícia
El govern Colau rebutja incorporar la L9-L10 a la comissió d'estudi sobre el tramvia per la Diagonal
Els republicans demanaven estudiar la viabilitat, el calendari i els costos d'acabament de la L9-L10 de Metro
La Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona ha rebutjat aquesta tarda, amb el vot negatiu del govern Colau, una proposta d'ERC que demanava "incorporar els estudis de viabilitat i costos d'acabament de la L9-L10 de Metro a la comissió d'estudi sobre el transport públic per la Diagonal" aprovada al darrer plenari.
El portaveu republicà a l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Coronas, ha argumentat que "la L9-L10 és la gran infraestructura de transport públic que resta pendent d'acabar" i "uneix punts estratègics" de la ciutat. "Cal que el debat sobre la connexió d'infraestructures incorpori reptes pendents, sobretot aquells que ja s'han començat" com la L9-L10 de Metro.
Per Coronas, la no connexió del tram entre Sagrera i Zona Universitària "perpetua el dèficit d'alguns barris de la ciutat en matèria de transport públic". "L'acabament de les obres permetria connectar línies de tram, metro, FGC i donar sentit a nous recorreguts de connexió del Baix Llobregat i el Vallès", ha justificat el portaveu republicà.
"Considerem que l'Ajuntament ha de posar totes les facilitats i eines que estiguin al seu abast a disposició de la Generalitat per tal que la L9-L10 sigui una realitat el més aviat possible", ha conclòs Coronas.
El portaveu republicà a l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Coronas, ha argumentat que "la L9-L10 és la gran infraestructura de transport públic que resta pendent d'acabar" i "uneix punts estratègics" de la ciutat. "Cal que el debat sobre la connexió d'infraestructures incorpori reptes pendents, sobretot aquells que ja s'han començat" com la L9-L10 de Metro.
Per Coronas, la no connexió del tram entre Sagrera i Zona Universitària "perpetua el dèficit d'alguns barris de la ciutat en matèria de transport públic". "L'acabament de les obres permetria connectar línies de tram, metro, FGC i donar sentit a nous recorreguts de connexió del Baix Llobregat i el Vallès", ha justificat el portaveu republicà.
"Considerem que l'Ajuntament ha de posar totes les facilitats i eines que estiguin al seu abast a disposició de la Generalitat per tal que la L9-L10 sigui una realitat el més aviat possible", ha conclòs Coronas.